5 fotografií významných sbírkových předmětů dané "podsbírky"

Parní rychlíková lokomotiva 375.007 s tendrem 821.039

Tříspřežní rychlíková lokomotiva se čtyřválcovým sdruženým parním strojem (vysokotlaké válce v  rámu pod dýmnicí, společné šoupátkové komory vně nad nízkotlakými válci, rozvod Heusinger). Uspořádání pojezdu: 1´C 2´ (tři hnací a spřažené nápravy, jednonápravový běhoun vpředu tvoří s 1. spřaženou nápravou podvozek typu Krauss-Helmholtz, prostřední dvojkolí hnací s dvakrát zalomenou nápravou, pod skříňovým kotlem je dvounápravový vlečený otočný podvozek). Ležatý kotel tvaru komolého kužele, jeden parojem se dvěma pojistnými záklopkami typu Pop-Coale; regulátor v přehřívačové komoře v dýmnici. Dvoustupňový sdružený kompresor. Polouzavřené stanoviště strojvedoucího. Vlečný tendr se dvěma dvounápravovými otočnými podvozky. Konstruktérem lokomotivy s původním označením kkStB 310 byl Ing. Karl Gölsdorf

viz evidenční záznam

 

Úzkorozchodná lokomotiva Kladenských železáren č.4 Lokomotivy Buštěhradské dráhy 300.619 a 324.391 Rychlíková lokomotiva 387.043

 

Křižíkův elektrický vůz M 400.001

Nákladní sdružená lokomotiva 434.0170